Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Elmmeee - 26 mars 2012 21:32

HejHej Bloggen :)                                                                                                                  Sorry att jag inte har bloggat tidigare idag men det var för att jag gick till mina kusiner efter skolan och efter det åkte familjen till McDonald's och sist men inte minst kom vi hem och då somnade jag så sorry. Men iaf jag ska duscha snart och kommer snart göra ett inlägg igen när jag ska sova. Jag har varit på badet med skolan också vi fick simma 10 längder. Jobbigt ! 

Så Fuck you till längder  . Som ni förstår är inte simmning det bästa ämnet men iaf jag gillar badet när vi får busa :)


                                                                                                                                             Imorrn blir det brattis sista timmen och då kommer man snabbt hem så man hinner blogga.

Ska bli roligt att vara här uppe vid mig någon dag med skolan :DDD


                                                                                                                                       



                                              Nu kommer bilder!


                                 

            

                                                                                                       


                         Syrran  Ful/Snygg                       










Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ElmesBlogg❤

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards