Alla inlägg den 10 april 2012

Av Elmmeee - 10 april 2012 09:28

Heeii & Sorry......

För att jag inte har bloggat på länge men jag har varit hos mina kusiner och härdär.

Jag har varit sjuk som jag är idag:(

Ska spela lite gt och blogga bild kommer snart:DDDDD

Ni kanske vill ha lite nya bloggar då har jag några

www.Ferdahh.bloggplatsen.se

www.Melindahh.bloggplatsen.se

Och härmapan

www.vanesblogg.bloggplatsen.se

Alla dom är mina kusiner så jag börja med att blogga sen hängde dom på

Jaaa....Det var liksom allt typ jag har mkt mer men jag skriver det i ett annat inlägg senare.

Joo..! Jag träffade Julia och Wilma på netto sa bara -Hej för jag hade bråttom med min kusin och hennes mamma

Vi skulle liksom köpa ketchup(stavning),potatismos,pommes frittes, osv....

Kanske blir för långt inlägg:DDDDD

Men jag har gjort sjukt mkt i helgen men det kommer snare


Ok! Nu får det räcka mina händer måste orka till gt och plus addar inte p-face ( noobs)

Hejdå


Bilder kommer nu

Min favorit Kändis

       

Hahhahhahahahahhahh...Jag har mer bilder



Presentation


ElmesBlogg❤

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards