Direktlänk till inlägg 6 november 2014

Skolan :*

Av Elmmeee - 6 november 2014 09:38

 Just nu är jag i skolan, Hannes försöker vara snäll sista vekan..

Jag gillar min klass men inte personerna som går i den, dom är jobbiga speciellt Hampus, Tim, Liam, Kenny och Melker.

Melker äter kebab med händerna det är normalt, men han blir mobbad för det   

När Hannes byter då blir Albin dissad, Dom kan inte klara sig utan varandra. 

Om dom inte skulle vara kompisar skulle Hannes få dåligt betyg, Albin skulle typ börja vara mer som Melker.

Men det är dom de. Albin äter alltid på lektioner

Sen finns det götlunda killarna.. Albin L, Hugo, Niklas och typ Tor.

Dom är äkta svennar och bryr sig bara om skolan, dom äter typ aldrig choklad iaf Hugo han ska alltid

vara bättre än andra.

Tillie är världens bästa tafskompis, I LOVE HER ASS   

Jolin är rolig men kan vara lite jobbig ibland men hon är en bra kompis, och så finns Clara hon är jobbig ibland men är en bra kompis och jag älskar hennes Saga Scott hår.

Sen har vi wannabe smart tjejerna. Tänker inte nämna dom och sen min älskade Vanessa.. Hon kanske verkar tråkigt men hon är wild and crazy väldigt ofta du behöver bara få fram dom sidorna. 

Hon har alltid varit där för mig och är systern jag aldrig fick :*

Sen har vi Basima vi bråkar ofta men hon är snäll och när vi bråkar ska det alltid innehålla våld och fett seriöst.


Det är typ min klass och de är den klassen jag har... Stackars mig   


 
 
Ingen bild

Tillie Peimer

6 november 2014 10:56

asså älskar din röv babe! så skön att ta på! vi mst mysa ngn dag! asså puss på dig och din röv! längtar till nästa inlägg!!:*:*:*<3<3<3

Elmmeee

6 november 2014 10:57


Okej :*, Vi måste va och mysa titta på film och tafsa :D inlägg kommer senare, Älskar din röv

 
Ingen bild

Tillie Peimer

6 november 2014 10:59

:*

Elmmeee

6 november 2014 11:47

:*

 
Ingen bild

Kissie

6 november 2014 11:01

Om jag ska hjälpa dig att få läsare säg till <3

Elmmeee

6 november 2014 11:07

Ja det kan du väll göra :*

 
Ingen bild

Mig

6 november 2014 11:49

Hej Elelelelelelmmmmmeeee

Elmmeee

6 november 2014 11:53

Heeeejjj :*:*

 
Ingen bild

doris

13 november 2014 22:18

jag är en ny läsare här hoppas du är rolig

Elmmeee

13 november 2014 22:46

Ja man får väll hoppas

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elmmeee - 17 februari 2015 13:12

Hejhej, bloggen Melker är bäst och han är jätte snäll, han ska köpa kinder bueno till mig för han äger! ...

Av Elmmeee - 7 november 2014 12:06

Youtube :* Jag tänkte skaffa Youtube och videoblogga, men problemet är jag vet inte vad jag ska heta och vilka dagar jag ska lägga ut, vilka videos vill ni ha ? Jag tänkte prata Engelska, och göra lite olika videos med vänner osv ...

Av Elmmeee - 6 november 2014 17:00

Hej, alla fans där ute :) Idag har jag varit i skolan och där fick jag upp min blogg så nu kan jag blogga igen. När alla fick reda på att jag hade en blogg så skyndade de sig att kolla in den. Vad ska man säga jag är populär. När jag kom hem plug...

Av Elmmeee - 6 november 2014 09:26

Jag vet att jag har många fans där ute och jag älskar er alla, om ni vill ha fler inlägg. sprid bloggen via fb eller twitter, och jag hoppas jag bli kändare och jag älskar er alla mina fans speciellt dig clara :* Killarna i min klass är ju fett sny...

Av Elmmeee - 6 november 2014 09:22

Hej Bloggen    Det var för 2 år sen jag gjorde mina senaste inlägg, tyvär glömde jag lösenordet och allt tills nu, så jag ska börja blogga igen... Jag älskar alla mina fans, första riktiga inläggen kommer snart. Så Hoppas ni är glada att jag är til...

Presentation


ElmesBlogg❤

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards